Forum  Strona klanu Deity of Ravage Strona G│ˇwna
myslalam ze to spowodu nerwow bo jestem bardzo nerwowa osoba

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona klanu Deity of Ravage Strona G│ˇwna -> Newsy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 24 Sty 2014
Posty: 710
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 22:08, 05 Kwi 2014    Temat postu: myslalam ze to spowodu nerwow bo jestem bardzo nerwowa osoba

tak dobrze sie nim opiekowała
[link widoczny dla zalogowanych]
przeciez s─ů odbarwiacze, ktore odbarwia strary kolor i pozwola powrocic do naturalnego.....tak s┼éysza┼éam, idz do profesjonalnego zakadu fryzjerskiego i zapytaj....ewentualnie proponuje rozjasniacz, ale tylko i wylacznie u fryzjera, sama bym tego nie testowa┼éa Jeju┼Ť...
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie oceniaj kogos na podstawie swojej zawisci i zazdrosci. [link widoczny dla zalogowanych] Ju┼╝ sobie wyobra┼╝am jakie koszulki i mo┼╝e inne cz─Ö┼Ťci garderoby ma Tw├│j Ksi─Ö┼╝ulek Napisz co┼Ť wi─Öcej
Nie wiem ile b─Ödzie mi si─Ö to goi─ç, ale jak narazie o japonkach i klapkach mog─Ö zaponie─ç ;( Jedyne co mog─Ö poradzi─ç to nie chodzenie w szpiszastych butach, na wysokim obcasie. HURA!! szok....a lato coraz bli┼╝ej Oczywi┼Ťcie pod k─ůtem koloryzacji. Dzisiaj 12-ty dzie┼ä z LiD─ů . [link widoczny dla zalogowanych]
Zycze tez przyjemnych swiat, duzo slonka i wiele radosci! Dzieki. Powiedzcie o tym leku lekarzowi Teraz utykam jak Kusy z filmu RANCZO .Nazarłam sie Voltarenu i mnie nudzi,pewnie watroba manifestuje bo go nie znosi.Ufff mam juz dosc,innym staram sie ulżyć w bólach a sama sobe nie daję rady pomóc. witajcie! Mam nadzieje że wkońcu ten wapń sie unormuje w organiżmie....boje sie że jak wróce do domu nie bedzie przy mnie kroplówki z wapniem .....teraz leże na łózku szpitalnym i wczoraj wieczorem znowu dostałam napadu... [link widoczny dla zalogowanych] r
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

aha..
[link widoczny dla zalogowanych]
┼éodzkiego, je┼╝eli chcieliby┼Ťcie namiary na dobrego specjaliste, to napiszcie na forum - skontaktuje si─Ö z wami. hmm, to nie chodzi o kompleksy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja mam 25 lat. [link widoczny dla zalogowanych] [02.06] 22:25 dzi─Öki za ostrze┼╝enie
Witam wszystkich odwiedzaj─ůcych ten w─ůtek! Nie wchodz wi─Öc na forum obra┼╝a─ç inne kobiety bo to nie miejsce na to. sery z├│┼éte, ple┼Ťniowe Ja jestem ju┼╝ 1,5 miesi─ůca na antybiotyku a jestem w 4 miesi─ůcu. sylwetka24 trzymam kciuki [link widoczny dla zalogowanych]
kr─Öci mnie taki jeden wikary i to niestety coraz bardziej Dobranoc!!!! opuchlizne mialam moze przez kilka dni. Dzi┼Ť mam 5 dzie┼ä z maratonu z─ůbkowego Hej dziewczyny chochelk─ů do zupy, oczywi┼Ťcie wszyscy m├│wili - przesta┼ä zwyk┼éy wypasiony polski paj─ůk, a na drugi dzie┼ä przyszed┼é s─ůsiad z informacj─ů ┼╝e dwie tarantule mu uciek┼éy...i czy ona przypadkiem nie widzia┼éa Pogoda niestety bardzo optymistycznie nie nastraja ale .... Moje wyniki na toxo po za┼╝ywaniu przez dwa miesi─ůce rovamycyne to:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

dzi─Öki wielkie za opinie..jeszcze to przemy┼Ťl─Ö , a co do adresu na Giszowcu to chyba ul.
[link widoczny dla zalogowanych]
Na plaski brzuch najleprzy jest styl grzbietowy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie! [link widoczny dla zalogowanych] Ja polecam Piotra Janusa - ma naprawde dobry fach, jest bardzo sympatyczny.
Pij ma┼Ťlank─Ö, du┼╝o wody i zup─Ö! 1. My tu si─Ö zastanawiamy jak si─Ö czujesz, a Ty wykr─Öci┼éa┼Ť si─Ö sianem. ju┼╝ po kursie w Akademii B&K?Zadowolona?W┼éa┼Ťnie znalaz┼éam ich ofert─Ö i si─Ö zastanawiam.Troszk─Ö kosztuje...A mo┼╝e kto┼Ť inny mi doradzi? O kosmetyczke pytalam sie, bowiem slyszalam, ze nie sa tutaj jakies super dobre i nie posiadaja tych umiejetnosci czy technologii jakie mozna spotkac u nas? [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] _zeta_jones.html Jak dobrze, ┼╝e mam w kom├│rce internet i zawsze w trudnej chwili b─Öd─Ö mog┼éa tutaj wej┼Ť─ç i poprosi─ç o wsparcie Najlepsze sa klamry VHO ktore zaklada sie u kosmetyczki (ale niewiele ich jest takze w mniejszych miastach moze nie byc ich wcale, np: a ja budke suflera - ale by┼éa by szopka TSH z krwi i wybra─ç si─Ö do endokrynologa. Praktyka to wykonanie ilu┼Ť tam operat├│w pod kierunkiem uprawnionego rzeczoznawcy - ale nie ma ch─Ötnych co by kogo┼Ť do zawodu dopu┼Ťci─ç ┼╝eby im chleb podbiera┼é. Mo┼╝e brakuje mi jakis witamin albo jestem chora ????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
W dodatku był na suficie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

rece jak nie moje.....zupelne odretwienie obu konczyn mniej wiecej od lokcia az po koniuszki palcow.
[link widoczny dla zalogowanych]
W pierwszych tygodniach ciazy, a wlasciwie jakos przed planowana @ brzuch mnie pobolewal, cos jak zwykle przed @, ale o duzo mniejszym nasileniu. witam wszystkich.
Ale według mnie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

U nas banan działa ponownie jak u Siwej, przyspiesza kupę a nie zatwardza. [link widoczny dla zalogowanych] Współpraca w charakterze pozowania do zdjęć nóg, anonimowo.
Mnie te┼╝ dr─Ötwieje lewa d┼éo┼ä ,ale tylko podczas snu.Poniewa┼╝ mam chory kr─Ögos┼éup (dyskopatia szyjna,zwyrodnienia,skrzywienie piersiowego) to ta dolegliwo┼Ť─ç automatycznie przypisywana jest do kr─Ögos┼éupa,tak bez dodatkowych bada┼ä.Nie bardzo jestem przekonana ,tym bardziej ,┼╝e od czasu do czasu z drug─ů r─Ök─ů dzieje si─Ö to samo. Po tym wszystkim wiem ze turcy (przynajmniej nie wszyscy) nie sa zlymi ludzmi. Pozdrawiam wszytkich ano to super to mozesz wyludzac i oszukiwac -przepraszam planowac sobie - ile wlezie ale skoro sie usprawiedliwiasz to dobrze ze chociaz wyrzuty sumienia cie gryza bo juz sadzilam ze w ogole nie myslisz Ale je┼Ťli prywatnie to powiino si─Ö wymaga─ç chocia┼╝ postawowych zalece┼ä. [link widoczny dla zalogowanych]
prosz─Ö o odpowied┼║ i pozdrawiam wszystkich Teraz czekam na jakie┼Ť szczeg├│┼éowe badania co ze mn─ů jest nie tak. A ja mysle ze jakby nikt nic nie pisal to by┼éo by ┼╝le. najlepszym sposobem jest spryskanie takiego goscia lakierem do w┼éos├│w, juz sie nie ruszy, a i plam po sobie nie zostawi jakby┼Ť go chcia┼éa kapciem na scianie za┼éatwi─ç Ale Kreglicka na pewno nie wazy 48-50 kg bo sama tak nie twierdzila w wywiadzie. Pozdrawiam wszystkie dziewczyny Nareszcie mog─Ö normalnie si─Ö umalowa─ç i nic mi si─Ö nie rozmazuje a i twarz wygl─ůda na wypocz─Öt─ů i m┼éodsz─ů.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Strona klanu Deity of Ravage Strona G│ˇwna -> Newsy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Mo┐esz pisaŠ nowe tematy
Mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach



fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Digital Dementia © 2002 Christina Richards, phpBB 2 Version by phpBB2.de
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group
 
Regulamin